• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Didaktiskā spēle kā motivācijas veicinātāja matemātikas stundās

Thumbnail
View/Open
300-24615-Vavilova_Anna_av09126.pdf (1.602Mb)
Author
Vavilova, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Spēles loma mācību procesā netiek pietiekami novērtēta, tāpēc autore savā darbā analizē didaktiskās spēles priekšrocības skolēnu mācību motivācijas veidošanā, kā arī piedāvā daudzveidīgas mācību darba organizācijas iespējas, izmantojot didaktiskās spēles, kuras var tikt lietota dažādos mācību procesa posmos. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un izstrādāt didaktiskās spēles matemātikas stundām motivācijas veicināšanai. Tā īstenošanai ir izvirzīti vairāki uzdevumi un svarīgākie no tiem ir spēļu izstrādāšana, sagatavošana un aprobēšana. Darbs sastāv no trīs nodaļām: 1.Mācību motivācijas raksturojums un nozīme matemātikas stundās. 2.Spēļu nozīme mācību procesā. 3.Didaktisko spēļu izstrāde motivācijas veicināšanai matemātikas stundās. Darba ietvaros tika izstrādātas trīs didaktiskas spēles, kuru galvenais mērķis ir motivēt skolēnus mācīties matemātiku. Darbam ir pievienots kompaktdisks ar izveidotajām spēlēm un nepieciešamajiem resursiem mācību stundām.
 
Games in the training process are not sufficiently assessed, therefore, in this research the author analyses the benefits of didactical games in students’ motivation to learn, as well as provides a range of training options for organizing work with didactical games which can be used at different stages of the learning process. Bachelor's thesis aims to explore and develop didactical games for math lessons to promote motivation. The process of research included a number of tasks, and the most important of which are development of games, preparation and testing. The work consists of three parts: 1.Learning motivation and its meaning in math lessons. 2.The role of games in the learning process. 3.Development of didactical games to raise the motivation in math classes. Within the research, three didactic games were developed whose primary purpose is to motivate students to learn math.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24867
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV