Virtuālo demonstrējumu lietošana dabaszinībās vidusskolā
Autor
Ausējs, Gvido
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darbā veikts virtuālo demonstrējumu efektivitātes novērtējums dabaszinībās vidusskolā. Pētījuma mērķis ir skolēnu attieksmes par virtuālo demonstrējumu kā uzskates metodes izmantošanu dabaszinībās, kā arī pieņemamāko mācību satura apguves veidu noskaidrošana. Darba gaitā apkopoti un publiskoti dabaszinībās izmantojami virtuālie demonstrējumi. Darbā pierādīta virtuālo demonstrējumu nozīgums mūsdienīga mācību satura apguvē. Thesis research is about effectiveness of virtual demonstrations in science studies for secondary school. The studies aim is to research students attitude to virtual demonstration as a visual method and as the most acceptable ways of learning content of science studies. As a thesis result virtual demonstrations has been summarized and published on internet. Thesis proofs usefulness of virtual demonstration in making of modern and interesting science studies.