Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorLogins, Jāzepsen_US
dc.contributor.authorAusējs, Gvidoen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:41:42Z
dc.date.available2015-03-24T08:41:42Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29197en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24877
dc.description.abstractDarbā veikts virtuālo demonstrējumu efektivitātes novērtējums dabaszinībās vidusskolā. Pētījuma mērķis ir skolēnu attieksmes par virtuālo demonstrējumu kā uzskates metodes izmantošanu dabaszinībās, kā arī pieņemamāko mācību satura apguves veidu noskaidrošana. Darba gaitā apkopoti un publiskoti dabaszinībās izmantojami virtuālie demonstrējumi. Darbā pierādīta virtuālo demonstrējumu nozīgums mūsdienīga mācību satura apguvē.en_US
dc.description.abstractThesis research is about effectiveness of virtual demonstrations in science studies for secondary school. The studies aim is to research students attitude to virtual demonstration as a visual method and as the most acceptable ways of learning content of science studies. As a thesis result virtual demonstrations has been summarized and published on internet. Thesis proofs usefulness of virtual demonstration in making of modern and interesting science studies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVirtuālo demonstrējumu lietošana dabaszinībās vidusskolāen_US
dc.title.alternativeUsage of virtual demonstrations of science in secondary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige