Intereses rosināšana aktualizācijas fāzē ķīmijas un bioloģijas stundās
Author
Kudrjavceva, Arina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Intereses rosināšana aktualizācijas fāzē ķīmijas un bioloģijas stundās. Kudrjavceva A., zinātniskais vadītājs Dr. ķīm., doc. Logins J. Bakalaura darbs, 33 lapaspuses, 6 attēli, 21 literatūras avoti, 4 pielikumi. Latviešu valodā.
Darbā ir tika apskatīti jautājumi par skolēnu motivāciju un interesi mācībās, motīvu veidiem un to ietekmējošiem faktoriem, un kā var attīstīt motivāciju mācību stundās, aktualizācijas fāzes mērķus un uzdevumus, analizēt mācību metodes un paņēmienus, kuri rosina skolēnos interesi ķīmijas un bioloģijas mācību stundās. Izstrādāti un aprobēti mācību stundas aktualizācijas fāzes plāni ķīmijas un bioloģijas stundām, kuri rosina skolēnos interesi par mācību saturu. Darbā apkopota un analizēta skolēnu novērošana, strukturēta diskusija un aptauja par mācību procesu.
AKTUALIZĀCIJAS FĀZE, INTERESE, MOTIVĀCIJA, ĶĪMIJA APGUVE SKOLĀ, BIOLOĢIJAS APGUVE SKOLĀ Encourage of interest in actualization phase of chemistry and biology lessons. Kudrjavceva A., scientific supervisor doc. Dr. Chem. Logins J. Bachelor's thesis, 33 pages, 6 figures, 21 litreture references, 4 appendix. In Latvian.
In Bachelor's thesis are discussed issues of student motivation and interest in learning, types of motives and factors influencing interest, topics how to develop motivation in lessons, also aims and objectives in actualization phase, analyzis of teaching methods and techniques, which encourage pupils interest in chemistry and biology lessons. Developed and tested lesson plans for chemistry and biology classes are updated to encourage students' interest in learning content. The paper summarizes and analyzes pupils observation, structured discussion and survey in learning process.
ACTUALIZATION PHASE, INTEREST, MOTIVATION, LEARNING OF CHEMISTRY, LEARNING OF BIOLOGY