• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Matemātisko atgādņu izmantošana 5.klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem

Thumbnail
Öffnen
300-39486-Egita_Greizane_eg09121.pdf (4.126Mb)
Autor
Greizāne, Egita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Mūsdienās ir pieaudzis skolēnu skaits, kuriem diagnosticēti mācīšanās traucējumi. Viens no veidiem, kā palīdzēt šo bērnu attīstībai un izglītībai ir matemātisko atgādľu lietošana. Darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek izzināta literatūra par mācīšanās traucējumiem, tiek definēts un aprakstīts jēdziens „matemātiskās atgādnes” un veikti pielāgojumi 5. klasē apgūstamajā mācību saturā bērniem ar mācīšanās traucējumiem. Otrajā nodaļā tiek izstrādāti pētījumā iesaistīto 20 skolēnu pedagoģiski psiholoģiskie raksturojumi, aprakstītas 26 autora izstrādātās atgādnes un analizēts to pielietojums pētījumā iesaistīto skolēnu vidū. Autora izstrādātie palīgmateriāli pieejami bakalaura darba pielikumā. Atslēgvārdi: 5. klase, mācīšanās traucējumi, matemātiskās atgādnes.
 
Nowadays the number of students with diagnosed learning disorders has increased. One of the way to help these children in their development and education is to use mathematical reminders. The Thesis consists of two chapters. The first chapter deals with sources on learning disorders, defines and describes the concept "mathematical reminders" and adjusts Form 5 curriculum for children with learning disorders. The second chapter describes pedagogical - psychological characteristics of 20 students involved in the research, 26 mathematical reminders created by the author and analyzes their usage among research group students. Additional materials, created by the author, are shown in the Appendix. Keywords: 5. grade, learning disorders, mathematical reminders.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24898
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV