Matemātisko atgādņu izmantošana 5.klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem
Author
Greizāne, Egita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās ir pieaudzis skolēnu skaits, kuriem diagnosticēti mācīšanās traucējumi. Viens no veidiem, kā palīdzēt šo bērnu attīstībai un izglītībai ir matemātisko atgādľu lietošana. Darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek izzināta literatūra par mācīšanās traucējumiem, tiek definēts un aprakstīts jēdziens „matemātiskās atgādnes” un veikti pielāgojumi 5. klasē apgūstamajā mācību saturā bērniem ar mācīšanās traucējumiem. Otrajā nodaļā tiek izstrādāti pētījumā iesaistīto 20 skolēnu pedagoģiski psiholoģiskie raksturojumi, aprakstītas 26 autora izstrādātās atgādnes un analizēts to pielietojums pētījumā iesaistīto skolēnu vidū. Autora izstrādātie palīgmateriāli pieejami bakalaura darba pielikumā.
Atslēgvārdi: 5. klase, mācīšanās traucējumi, matemātiskās atgādnes. Nowadays the number of students with diagnosed learning disorders has increased. One of the way to help these children in their development and education is to use mathematical reminders. The Thesis consists of two chapters. The first chapter deals with sources on learning disorders, defines and describes the concept "mathematical reminders" and adjusts Form 5 curriculum for children with learning disorders. The second chapter describes pedagogical - psychological characteristics of 20 students involved in the research, 26 mathematical reminders created by the author and analyzes their usage among research group students. Additional materials, created by the author, are shown in the Appendix.
Keywords: 5. grade, learning disorders, mathematical reminders.