• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jautājumu veidi un to izmantošana bioloģijas un ķīmijas mācību stundās

Thumbnail
Открыть
300-41788-Linda_Kovalevska_lk10086.pdf (6.268Mb)
Автор
Kovaļevska, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis ir darbības pētījumā izpētīt jautājumu veidus un to izmantošanu bioloģijas un ķīmijas mācību priekšmeta apguvē. Veikta zinātniskās literatūras analīze par jautājumu lomu mācību procesa laikā, sākot no tā plānošanas brīža beidzot ar realizēšanas brīdi. Darbības pētījumā izstrādāti un aprobēti autores sagatavotie jautājumi mācību stundās. Noskaidrots, ka jautājumu plānošana un strukturēta izmantošana mācību stundu laikā palīdz skolēniem labāk apgūt bioloģijas mācību priekšmetu. Atslēgvārdi: jautājumi, jautājumu veidi, jautājumu līmeņi, izziņas attīstība, jautājumu izstrāde. -
 
The aim of the thesis using action research is to identify questions types and ways of usage in lessons of biology and chemistry. Thesis summarizes the information of the applied literature on the role of the learning process and questions in it, from planning to implementation. Action research included developing and testing of different questions in lessons taught by author of the thesis. Results, after running a survey, show that question planning and usage in school lessons helps students to learn and reinforce new knowledge in the lessons of biology. Keywords: questions, question types, question levels, cognitive development, question planning.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24904
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV