• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

OpenGL un Direct3D no programmētāja ērtības viedokļa

Thumbnail
Öffnen
302-19123-Baumanis_Kristaps_kb07061.pdf (283.9Kb)
Autor
Baumanis, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Rupeneite, Annija
Datum
2011
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šajā darbā ir analizēts vienkārša trīs dimensiju grafikas lietojuma izstrādes process, pielietojot OpenGL un Direct3D API. Abi API ir salīdzināti pēc tā, cik vienkārši un ērti programmētājam ir uzsākt darbu ar tiem un veidot vienkāršus lietojumus. Atsevišķi ir apskatīti un salīdzināti: izstrādes vides sagatavošana, dokumentācijas un pamācību pieejamība un kvalitāte, lietojumprogrammas loga sagatavošana, grafiskās ierīces sagatavošana, skata sagatavošana, perspektīvas matricas sagatavošana, kārtējā kadra inicializācija, skatpunkta uzstādīšana, objektu zīmēšana, tekstūru un apgaismojuma pielietošana.
 
This work analyzes the development process of a simple three-dimensional graphic application, with the aid of OpenGL and Direct3D APIs. The APIs are compared on the bases of how simple and convenient it is to begin working with them and to develop simple applications. The points of comparison are as follows: preparing the design environment, the accessibility and quality of documentation and tutorials, preparing the operating system window, preparing the graphic device, setting the viewport, setting the perspective matrix, initializing a frame, setting the viewpoint, drawing objects, using textures and lighting.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24992
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV