Facebook sociālo lapu izstrādes metodes un izplatīšanas principi
Автор
Marinčenko, Vitālijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Šteinberga, Līva
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Mūsdienās tie uzņēmumi un piedāvātie darījumu risinājumi, kuri plaši izmanto sociālās kampaņas, ar vien biežāk lieto sociālā tīklā priekšrocības. Facebook šodien ir viens no lielākajiem sociālajiem tīkliem, un ir svarīgi izmantot unikālās iespējas, kuras tas piedāvā. Parasti veiksmīgas sociālās kampaņas ir saistītas ar Facebook lapām, bet vai šīs lapas aizvietos tradicionālās tīmekļa vietnes un kļūs efektīvākas par oriģinālajām tīmekļa lapām? Šī darba ietvaros veikta salīdzinoša analīze starp Facebook lapām un standarta tīmekļa vietnēm eksperimentālā pētījuma veidā. Secinājumi liecina, ka Facebook lapu attīstīšana ir atkarīga no satura un izplatīšanas principiem. Pētījuma laikā ir izveidotas dažas lapas, izmantojot pamata izstrādes rīkus un metodes. Rezultātā ir analizētas un apkopotas izstrādes metodes alternatīvu rīku konstruēšanai. Most companies and their business solutions are considered to be more successful and effective when running social network campaigns nowadays. Facebook is one of the largest social networks and it is important to benefit from unique opportunities it is offering. Successful social campaigns are connected with Facebook fan pages but could these pages substitute traditional web sites and be more efficient than original ones? This thesis is based on the comparison analysis between fan pages and standard web pages in form of the experimental research. The findings reveal that success of the Facebook page depends on the content and its distribution principles. During the research several fan pages are created using basic development tools. As a result all development methods are examined and implemented in custom solution development framework.