• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Stratēģijas SAP sistēmas vides optimizācijai un efektīvai izmantošanai piegādes ķēdes un pamatdatu nodaļās

Thumbnail
Открыть
302-38689-Fjodorova_Jelena_JF08049.pdf (1.552Mb)
Автор
Brede, Jelena
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Niedrīte, Laila
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs ir veltīts SAP sistēmu optimizācijai un efektīvai izmantošanai konkrētajā uzņēmumā. Darba mērķis ir izstrādāt stratēģijas uzņēmuma esošā SAP Palīdzības dienesta reģistrēto pieteikumu risināšanai, kas ļautu samazināt pieteikumu skaitu. Darbu var nosacīti iedalīt trīs daļās. Pirmā daļa ir teorētiskā, kur ir aplūkotas SAP sistēmas uzņēmumā, otrajā daļā ir analizēti SAP Palīdzības dienesta reģistrēti pieteikumi. Un trešajā daļā, balstoties uz teorētiskās daļas un analīzes rezultātiem, tika izstrādātas stratēģijas pieteikumu proaktīvai risināšanai. Tad, izmantotjot stratēģijas, atrisinātas aktuālākās SAP Palīdzības dienesta problēmas.
 
This thesis " Strategies of SAP System's Environment Optimisation and Effective usage in Supply Chain and Master Data Departments" is dedicated to the SAP system's optimisation and effective usage in the particular company. The objective is to develop strategies for the existing SAP Help Desk cases handling in order to reduce the registered amount of them. The work can be logically divided into three parts. The first part is theoretical, where SAP system in the company is described, in the second part there is an analysis of the SAP Help Desk cases. In the third part proactive strategies for solving SAP Help Desk cases are developed, based on the theoretical part and the results of the analysis. Then using strategies, some SAP Help Desk cases are solved.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25097
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV