Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSinahs, Dmitrijsen_US
dc.contributor.authorOstrovskis, Arnoldsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:29Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:29Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44517en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25127
dc.description.abstractMūsdienās izstrādājot kādu projektu, kur būs nepieciešama grafiska saskarne, parasti tiek pieņemtslēmums izmantot rasta grafiku, jo tā ir daudz vienkāršāka par vektorgrafiku. Bet iespējams šo tendenci var mainīt atrodot piemērus, kur vektorgrafikas izmantošanai būs vairāk priekšrocību un tā varētu būt lietderīgāka par rasta grafiku. Pētījuma laikā tiks mēģināts identificēt vektorgrafikas priekšrocības un trūkumus, lai iepazīstinātu lasītāju ar iespējam, kuras sniedz vektorgrafika un kur to ir vērts izmantot.en_US
dc.description.abstractNowadays while planning some IT project, where it will be necessary to use graphical interface, it is more popular to use raster graphics, because it is much simpler than vector graphics. But it is probably possible to turn this popularity around by introducing examples where it would be more beneficial to use vector graphics instead of raster graphics. This investigation will be aimed at identification of pros and cons of vector graphics, so that reader might learn posibilities of vector graphics and where to use them.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleVektorgrafikas priekšrocības un trūkumi programmēšanāen_US
dc.title.alternativePros and cons of vector graphics in computer programmingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию