Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorPētersons, Dagnisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:46Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:46Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18527en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25191
dc.description.abstractLatvijas Universitātes Starptautisko ekonomisko attiecību fakultātes studenta – Dagņa Pētersona diplomdarbs „Latvijas uzņēmuma attīstības iespējas citās ES valstīs” iesniegts augstākā profesionālā bakalaura grāda iegūšanai starptautisko ekonomisko attiecību nozarē. Diplomdarba vadītājs - Asoc. prof. Dr. oec. V.P. Karnups. Diplomdarbā aprakstītas konkrēta Latvijas uzņēmuma (A/S Dzintars) attīstības iespējas kādā no Eiropas Savienības valstīm (Vācijā). Darbā izpētīta nozares attīstība, Vācijas kultūra un uzņēmējdarbības vide, valsts nodokļu sistēma, Vācijas kosmētikas tirgus, kā arī uzņēmuma galvenie konkurenti Latvijā un Vācijā. Darbā ir aprakstītas nepieciešamās mārketinga aktivitātes un citu uzņēmumu pieļautās kļūdas, uzņēmumam ieejot jaunā tirgū. Diplomdarba mērķis ir izpētīt, vai Latvijas uzņēmumam ir iespējas ar savu produkciju ielauzties citos ES tirgos, un kā to vislabāk izdarīt. Darba izstrādes gaitā tika izmantotas sekojošas analīzes metodes: salīdzinājuma metodes, analizēšanas metodes un eksperta intervijas metode. Rezultāti liecina par to, ka izvēlētās valsts tirgus ir pievilcīgs autora izvēlētā uzņēmuma attīstībai. Darba apjoms ir 79 lapas, tai skaitā 1 attēla, 2 tabulas un 1 pielikums. Darbā ir izmantoti 36 informācijas avoti – statistikas dati, preses izdevumi, mācību literatūra, un interneta publikācijas. Atslēgas vārdi: bizness, attīstība, tirgus izpēte, kosmētikas tirgus.en_US
dc.description.abstractThesis „Latvian company expansion in others EU countries” by student of The Faculty of International Economic Relations, University of Latvia Dagnis Petersons submitted to acquire higher professional bachelor's degree in international economic relations industry. Thesis supervisor: Asoc. Professor, Dr.oec. V.P. Karnups. Thesis describes the development possibilities for specific company from Latvia (A/S “Dzintars”) in a country of European Union (Germany). Work investigates the development of the specific sector, the German culture and business environment, the national tax system, the German cosmetics market, as well as the company's main competitors in Latvian and German markets. Thesis describes the necessary marketing activities and mistakes made by other companies when entering to a new market. Main objective of this thesis is to investigate if company from Latvia has a opportunities to break into other EU markets with their products and how to do it bests. Following analytical methods was used to create a thesis: comparison method, method of analytics and interviews with experts of industry. The results show that the market of country which was selected is attractive for the author’s selected company. Thesis consists of 79 pages including 1 image, 2 tables and 1 annex. 36 sources of information were used to create thesis: statistics, press publications, educational literature and online publications. Keywords: business, development, market research, the cosmetics market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleLatvijas uzņēmuma attīstības iespējas citās ES valstīsen_US
dc.title.alternativeLatvian company expansion in others EU countriesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record