Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorMorozs, Leontijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:48Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20181en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25204
dc.description.abstractŠis darbs ir veltīts vienam no preces pārdošanas veicināšanas pārvaldīšanas aktuālajiem jautājumiem – integrētas marketinga komunikācijas. Pētījuma priekšmets. IMK ( Integrēto mārketinga komunikāciju) izmantošana konkrēta produkta pārdošanas veicināšanas procesā. Darba praktiskā nozīme: maģistra darba rezultāti ļauj atrisināt izvirzītos praktiskos uzdevumus. Tika noteiktas Latvijas tirgus īpatnības un preces pārdošanas veicināšanas problēmas, piedāvāti mārketinga komunikāciju izmantošanas veidi patērētāju informēšanai par preci un turpmāk tirgus daļas palielināšanai. Darbā ir aplūkoti tradicionālo mārketinga komunikāciju būtība, preču un cenu politika un integrēto mārketinga komunikāciju jēdzieni, būtība, mērķi, stratēģijas. Aplūkoti integrēto mārketinga komunikāciju praktiskais pielietojums pasaulē un pielietojums dažādas industrijās. Sniegtas pamatpieejas preces virzīšanai tirgū, akcentējot katras mērķa grupas īpatnības. Aplūkotas Latvijas tirgus attīstības iespējas un preces piedāvājuma veidi. Maģistra darbs sastāv no100. lapām, ievada, trim daļām, secinājumiem, apzīmējuma saraksta, izmantotās literatūras saraksta un piecām pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThis paper is devoted to one of the most topical issues in promotion management of the sale of goods– integrated marketing communications. Subject of the research. IMK (Integrated Marketing Communications) usage in the sales promotion process of the specific product. Practical significance of the paper: results of the Master’s paper allow for solving the set practical tasks. Specific features of the Latvian market and the problems in promotion of the sale of goods are determined, as well as ways of using marketing communications to inform consumers about the goods and to increase the market share further are presented. The paper surveys the essence of traditional marketing communications, the goods and pricing policy and the concepts, essence, goals and strategies of integrated marketing communications. Practical application of integrated marketing communications world-wide and in different industries is considered. Basic approaches for the promotion of goods on the market are presented, accentuating the specific properties of each target group. The possibilities of Latvian market development and the types of goods offered are considered. The Master’s paper consists of 100 pages, introduction, three chapters, conclusions, a designation list, a list of literature used and five appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleIntegrēto mārketinga komunikāciju izmantošana (IMK) mājas energosistēmas automatizācijas "Gydrā māja"ieviešnā un virzīšanā Latvijas tirgūen_US
dc.title.alternativeThe use of integrated marketing communications (IMC), home energy automation ŠmartHouse"and driving the implementation of the Latvian marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record