Uzņēmuma produkcijas konkurētspējas analīze
Autor
Jerjomenko, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Dunska, Margarita
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Dota darbā tiek apskatīta Latvijas ražotāju parfimērijas un kosmētikas produkcijas konkurētspēja. Apskatīti faktori, kuri ietekme patērētāju uzvedību, izvēloties doto produkciju. Tiek izpētīta sakarība starp produkcijas konkurētspēju un patērētāju uzvedību.
Pirmajā daļā tiek izskatīti produkcijas konkurētspējas definīcijas un to ietekmējošie faktori un patērētāju uzvedības definīcijas un to ietekmējošie faktori.
Otrajā daļā tiek izskatīta parfimērijas un kosmētikas produkcijas nozare un tās dinamika, analizēti ekonomisko faktoru statistikas dati, kuri ietekmē patērētāju uzvedību.
Trešajā daļā tiek analizēti dati par patērētāju uzvedību, izvēloties parfimērijas un kosmētikas produkciju, kuri tika savākti ar Latvijas iedzīvotāj anketēšanu.
Pētījums sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras saraksta. Darba apjoms 86 lappuses. Tajā iekļautas 3 tabulas, 36 attēli. Pilns darba saturs sagatavots elektroniska veidā.
Atslēgvārdi: konkurētspēja, produkcijas konkurētspēja, cena, kvalitāte, produkcija, patērētāju uzvedība, ienākumi. The aim of this dissertation is to explore the competitive ability of the perfume and cosmetic production of Latvian companies. The factors affecting the consumer behavior choosing a particular product were analyzed. Moreover, the link between the competitive ability and the consumer behavior was taken into consideration in the dissertation.
The first part of the dissertation is dedicated to the definitions of the competitive ability of the product and the influencing factors, as well as the definition of the consumer behavior and its factors.
Further, the perfume and cosmetic industry and its dynamic are analyzed, followed by the analysis of the statistics data of the economical factors that have an influence on the consumer behavior.
Lastly the analysis of the consumer behavior within the perfume and cosmetics industry is provided. The research data was conducted through the survey within the Latvian citizens.
The research report consists of introduction, three main parts, conclusion and suggestions followed by literature review. The size of the dissertation is 86 pages, including 3 tables and 36 illustrations. The full-version of the dissertation is completed electronically/(in soft copy).
Keywords: competitive ability, competitive ability of the product, price, quality, products, consumer behavior, income.