• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cenu politika un cenu veidošanas stratēģijas viesnīcā

Thumbnail
Открыть
303-21202-Stasko_Evija_ES10169.pdf (2.377Mb)
Автор
Staško, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Kaire, Laimdota
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba mērķis ir izanalizēt viesmīlības nozari Rīgā, kā arī Radisson Blu hotel Latvija konkurentus, iegūtie dati un Ketijas A. pētījums par atlaižu ietekmi uz viesnīcas rādītājiem, ļautu izstrādāt priekšlikumus viesnīcas numuru cenu noteikšanai. Maģistra darba izstrādē tiek izmantotas sekojošas pētīšanas metodes: literatūras analīze, prognozēšanas, salīdzināšanas, tabulas un grafiskās, kā arī aprakstošās, analītiskās metodes un scenāriju izstrāde. Pēc veiktajiem aprēķiniem maģistra darba autore nonāk pie secinājuma, ka atlaides viesnīcas kopējos ienākumus nepalielina, jo noslodze nepieaug tādā apjomā, lai kompensētu vidējās cenas samazinājumu. Darbs sastāv no 3 nodaļām, kopējais lapu skaits ir 101, darbā ietverti 13 attēli, 8 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: cenu noteikšana, ieņēmumu vadība, viesnīcas, tūrisms, numura cena
 
The objective of this Master’s Degree Paper ir to analyse hospitality industry in Riga and Radisson Blu hotel’s Latvija competitors, these data and Cathy A. study of the effects of discounting on hotel figures will help to develop propositions for hotel pricing. There are used following research methods: analysis of literature, forecasting, comparison, tables and graphic as well as descriptive, analytical methods and scenarios. According to calculations discounts does not increase total revenue because the occupancy foes not increase the extent to compensate the decrease of avarage daily rate. Thesis consists of 3 chapters, 101 total pages, including 13 illustrations, 8 tables and 3 appendixes. Key words: hotel pricing, revenue / yield managment, hotels, turism, rate
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25225
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV