Tūrisma vietas mārketings Tukuma reģionā.
Author
Ivans, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbs „Tūrisma vietas mārketings Tukuma reģionā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par tūrisma vietas mārketingu un tūrisma klasteri, kā arī uz veiktās potenciālo Tukuma reģiona tūristu aptaujas datiem, Tukuma TIC un Tukuma reģiona tūrisma uzņēmēju intervijām, izstrādāt priekšlikumus.
Pirmajā daļā tika pētīti tūrisma vietas mārketinga un tūrisma klastera teorētiskie aspekti, otrajā daļā tika novērtēts tūrisms Tukuma reģionā un veikta Tukuma reģiona konkurētspējas analīze, izmantojot integrēto tūrisma vietas konkurētspējas modeli. Trešajā nodaļā tika apkopoti Tukuma reģionā iesaistīto pušu viedokļi un izstrādāti priekšlikumi, kā palielināt Tukuma reģiona kā vietējā tūrisma galamērķa konkurētspēju.
Pētījuma periods: 2013. gads. Darba apjoms ir 142 lappuses, tajā ir 19 attēli, 35 tabulas un 22 pielikumi. Master thesis „Destination marketing ir Tukums region”. The goal of this Master thesis is to develop recommendations for Tourism Information Center of Tukums how to improve Tukums competitiveness in local market as tourism destination. The first chapter of this Master thesis is about tourism destination marketing, and tourism clusters. In the second chapter there is analysed the information about several aspects of tourism in Tukums region and by integrated tourism destination model there is made a competitiveness analysis of Tukums region. In final chapter there are summarized answers from tourism destination stakeholders and developed recommendations how to improve Tukums competitiveness in local market as tourism destination.
The Master thesis has 142 pages, 35 tables, 19 pictures, 22 additions and it consist 74 different sorts of information.