Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorSvemps, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:58Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:58Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25956en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25282
dc.description.abstractPasaules kausa izcīņa futbolā ir liels sabiedriskais projekts, kuru ietekmē liels daudzums ārējo faktoru. Lai sarīkotu šādu notikumu, nepieciešami gan privātu, gan valstisku organizāciju un dažādu ieinteresēto pušu ieguldījumi, kuri rada jaunas vērtības vietējā ekonomikā. Principā lēmums par šādu pasākumu organizēšanu ir politisks lēmums, tomēr katrai valstij, kas to vēlas rīkot, ir jāanalizē citu valstu prakse. Tāpēc galvenā pētāmā problēma ir, vai vispār šādiem sarīkojumiem kā pasaules kausa izcīņas futbolā ir kaut kāda ietekme uz valsts ekonomiku, kas uzņemas rīkot šo pasākumu, un, ja ir, tad kāda. Lai sasniegtu šo mērķi, autors veic teorētisko izpēti par starptautisku sporta pasākumu ietekmi uz rīkotājvalsts ekonomiku, apskatot tūrisma saistību ar sporta aktivitātēm, tā radītos efektus rīkotājvalstij. Tiek apskatīta arī citu valstu pieredze šādu pasākumu rīkošanā un to ietekme uz valsti, kas rīko šos pasākumus, un visbeidzot izteikti secinājumi un priekšlikumi.en_US
dc.description.abstractWorld cup in football is a huge public project with a high degree of externalities. Their production requires as well private as public inputs, affects a variety of interest groups and exercises a considerable effect on economic wealth. Basically the decision of staging this kind of project is a political decision, but every country which plans to organize it should analyse past experiences. Thus the main question is if there is any impact on country’s economy, which stages the event and if there is any then what kind of. To achieve this goal, the author theoretically looks at the impact of international mega events on organizing country, and sheds light on its connection to tourism and sporting activities. Also the impact of mega events on other economies in the past is analysed and finally conclusions and proposals are made.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.title2006.gada pasaules kausa futbolā ietekme uz Vācijas ekonomikuen_US
dc.title.alternativeThe economic impact of the World Cup 2006 in football on Germany's economyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record