Telemārketinga nozīme bankas mārketingā un tā attīstības perspektīvas nākotnē.
Autor
Oboļeviča, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbs izstrādāts par tēmu „Telemārketinga nozīme bankas mārketingā un tā attīstības perspektīvas nākotnē”. Bankas pielieto telemārketingu, lai būtu klientiem ērti pieejamas, kaut arī šobrīd klienti ļoti uzmanīgi izturas pret ienākošiem zvaniem, jo tiem ir maza uzticība.
Maģistra darba mērķis ir novērtēt Latvijas banku telemārketinga pielietojumu un darbību, analizēt bankas klientu vērtējumu par banku telemārketingu, lai sniegtu priekšlikumus SEB bankas telemārketinga attīstībā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, darba autore veica SEB bankas un Swedbankas telemārketingu analīzi un salīdzināšanu savā starpā, lai izvērtētu, kas ir nepieciešams tālākai SEB bankas telemārketinga attīstībai. Kā arī tika aptaujāti 146 dažādu banku klienti un analizēts viņu vērtējums par banku telemārketingu.
Maģistra darbs sastāv no 97 lapaspusēm, 14 tabulām, 20 attēliem un 4 pielikumiem.
Atslēgvārdi: tiešais mārketings, telemārketings, SEB banka, banku telemārketinga attīstība nākotnē. The role and future prospects of telemarketing in bank marketing Master's thesis elaborated on the theme "The role and future prospects of telemarketing in bank marketing." Banks are using telemarketing to be easily available to the customers, however now customers are treating incoming calls very carefully, as their thrust is very weak.
Master thesis is to assess the banking applications and telemarketing activities, analyze customer opinion about bank telemarketing to make suggestions in development of SEB telemarketing.
To achieve the goal, the author conducted SEB and Swedbank telemarketing analysis and comparison with each other in order to assess the need for further development of SEB telemarketing.146 customers of different banks were also surveyed and analyzed in their assessment of the banking telemarketing.
Master thesis consists of 97 pages, 14 tables, 20 images and 4 attachments.
Tags: direct marketing, telemarketing, SEB Bank, the future development of bank telemarketing