Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorOboļeviča, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:03Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:03Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29100en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25314
dc.description.abstractMaģistra darbs izstrādāts par tēmu „Telemārketinga nozīme bankas mārketingā un tā attīstības perspektīvas nākotnē”. Bankas pielieto telemārketingu, lai būtu klientiem ērti pieejamas, kaut arī šobrīd klienti ļoti uzmanīgi izturas pret ienākošiem zvaniem, jo tiem ir maza uzticība. Maģistra darba mērķis ir novērtēt Latvijas banku telemārketinga pielietojumu un darbību, analizēt bankas klientu vērtējumu par banku telemārketingu, lai sniegtu priekšlikumus SEB bankas telemārketinga attīstībā. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, darba autore veica SEB bankas un Swedbankas telemārketingu analīzi un salīdzināšanu savā starpā, lai izvērtētu, kas ir nepieciešams tālākai SEB bankas telemārketinga attīstībai. Kā arī tika aptaujāti 146 dažādu banku klienti un analizēts viņu vērtējums par banku telemārketingu. Maģistra darbs sastāv no 97 lapaspusēm, 14 tabulām, 20 attēliem un 4 pielikumiem. Atslēgvārdi: tiešais mārketings, telemārketings, SEB banka, banku telemārketinga attīstība nākotnē.en_US
dc.description.abstractThe role and future prospects of telemarketing in bank marketing Master's thesis elaborated on the theme "The role and future prospects of telemarketing in bank marketing." Banks are using telemarketing to be easily available to the customers, however now customers are treating incoming calls very carefully, as their thrust is very weak. Master thesis is to assess the banking applications and telemarketing activities, analyze customer opinion about bank telemarketing to make suggestions in development of SEB telemarketing. To achieve the goal, the author conducted SEB and Swedbank telemarketing analysis and comparison with each other in order to assess the need for further development of SEB telemarketing.146 customers of different banks were also surveyed and analyzed in their assessment of the banking telemarketing. Master thesis consists of 97 pages, 14 tables, 20 images and 4 attachments. Tags: direct marketing, telemarketing, SEB Bank, the future development of bank telemarketingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTelemārketinga nozīme bankas mārketingā un tā attīstības perspektīvas nākotnē.en_US
dc.title.alternativeTelemarketing role in the bank’s marketing and its future prospects.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record