• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālo mediju mārketinga izmantošana Latvijas Futbola federācijas virzīšanā tirgū.

Thumbnail
View/Open
303-30365-petrovs_rudolfs_rp11061.pdf (1.693Mb)
Author
Petrovs, Rūdolfs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba ‘’Sociālo mediju mārketinga izmantošana Latvijas Futbola federācijas (LFF) virzīšanā tirgū’’ mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, novērtēt izmantošanas komunikatīvo efektivitāti, un izstrādāt priekšlikumus pilnveidošanai. Darbs strukturēts četrās nodaļās. Pirmajā nodaļā apskatīti sociālo mediju teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā autors apskatījis sociālos medijus mārketinga kontekstā. Trešajā nodaļā analizēts respondentu un nozares profesionāļu viedokļi par LFF komunikāciju sociālajos medijos. Ceturtajā nodaļā izstrādāti pilnveidošanas virzieni. Noslēgumā izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi. Darbs izklāstīts uz 97 lpp, satur 20 attēlus. Tam pievienoti 3 pielikumi. Atslēgvārdi: integrētās mārketinga komunikācijas, sociālie mediji, Latvijas Futbola federācija, sporta mārketings, aptauja, strukturētā intervija.
 
The main objective for the Master’s thesis ‘’Use of social media marketing for promotion on the market at Latvian Football federation’’ was to evaluate the effectiveness of social media communication based on the theory, as well as create concept for improvement. Thesis consists of four chapters. The first chapter includes theory of social media. Second chapter includes the description of social media in marketing purposes. Third chapter includes analysis of survey, as well as interviews with field’s professionals. Fourth chapter includes ways of improvement. Conclusions and proposals are listed at the end. Tthesis is presented on 97 pages, including 20 images and 3 attachments. Keywords: integrated marketing communications, social media, Latvian Football Federation, sports marketing, survey, structured interview.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25334
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV