• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ekonomiski pamatotas atlaides vai papildus maksas noteikšana par publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu.

Thumbnail
Открыть
303-32967-Hudenko_Justina_jh10001.pdf (1.613Mb)
Автор
Hudenko, Justīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba ietvaros: •apkopotas Eiropas un Latvijas likumdošanas prasības un pieredze maksas par publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu pārvadājumiem veidošanā un to regulēšanas iespējās un novērtēta esošās infrastruktūras maksas noteikšanas kārtības atbilstība tautsaimniecības un publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāja pamatnostādnēm; •Pamatojoties uz autores definēto vienlīdzības principa ievērošanu, tika izstrādāti ieteikumi infrastruktūras maksas noteikšanas kārtības pilnveidošanai ar maksas diferenciācijas paņēmieniem, izstrādāti ieteikumi piemērotas diferencētas maksas seku monitoringam, kā arī apzināti priekšnosacījumi piedāvātas diferencētas maksas noteikšanas kārtības ieviešanai. Darba apjoms ir 99 lapas. Darbā ir sniegtas 9 tabulas, 16 attēli un pievienoti 6 pielikumi. Atslēgvārdi: maksa par dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu pārvadājumiem, atlaide, paaugstināta maksa, efektivitāte.
 
Thesis content: •Summary of the European and Latvian legislative requirements and experience in forming the public use railway infrastructure charges, regulatory options and evaluation of the compliance of existing pricing mechanism to the national economy and public-use railway infrastructure manager’s guidelines; •Based on the work defined equality principle were formulated proposals to improve the present charging system using infrastructure charge differentiation tools, worked out recommendations for monitoring of the differential charging effect and preconditions for enforcing the offered charging system are described. The amount of thesis is 99 pages. The thesis contains 9 tables, 16 images and 6 annexes. Keywords: railway infrastructure charges, discounts, increased cost, efficiency
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25351
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV