Kompāniju sadarbība salikto kravu loģistikā
Author
Vaivods, Raivis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Baļčūne, Ilze
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Transporta kompānijas „Baltic Express LV” veiksmīgā darbība salikto kravu sauszemes pārvadājumu sfērā visā Eiropas teritorijā ir nodrošinājusi tai vairāku klientu lojalitāti. Uzņēmuma ideoloģija balstās uz kvalitatīvu klientu apkalpošanu, taču tā darbības metodes sāk atpalikt no attīstības tempiem. Servisa līmenis tiek uzturēts tikai pateicoties darbinieku neatlaidīgajam darbam, tādēļ ir jārod risinājums uzņēmuma darbības slodzes mazināšanai ilgtermiņā.
Diplomdarba mērķis ir izstrādāt „Baltic Express LV” informācijas sistēmas izveides plānu, kura realizācija optimizētu uzņēmuma darbības metodes un uzlabotu servisa līmeni. Šī mērķa sasniegšanai tika izvirzīti uzdevumi, kas kopumā saistīti ar salikto kravu loģistikas vides izpēti, „Baltic Express LV” vajadzību noteikšanu un informācijas sistēmas veidošanas metodes izvēli.
Pateicoties secīgai izvirzīto uzdevumu veikšanai, mērķis tika pilnībā sasniegts kā arī radās jaunas, inovatīvas idejas uzņēmuma tālākās nākotnes perspektīvām.
Atslēgvārdi: salikto kravu pārvadājumi, partnerattiecības, klientu serviss, informācijas sistēma, ūdenskrituma modelis, loģiskais arhitektūras modelis. The successful activites of transport company „Baltic Express LV” in the field of groupage cargo transportation around Europe has provided it with the loyalty of many customers. The ideology of the company is based on qualitative customer service, but its working methods are starting to lag behind the fast rate of development. The customer service is being kept on the high level only due to insistent work of employees. There is an urgent need for solution to reduce the increased load on company’s operations.
The objective of this diploma thesis is to develop a plan for building the information system for company „Baltic Express LV”, which realization could improve the overall customer service level and enhance the company’s working methods. In order to reach the goal, several tasks were assigned – mostly related with doing a research in the field of groupage cargo logistics, defining needs of the company „Baltic Express LV” and choosing an appropriate method for developing the information system.
Due to sequential execution of the tasks, the objective was completely achieved and in addition new and innovative ideas for the company’s future perspectives were provided.
Keywords: groupage cargo transportation, partner relationship, customer service, information system, waterfall model, logical architecture model.