Mārketinga stratēģijas pilnveidošana jauna tirgus iekartošanai
Author
Škutāns, Arvīds
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Autors: Arvīds Škutāns
Darba nosaukums: Marketinga stratēģijas pilnveidošana jauna tirgus iekarošanai
Zinātniskais vadītājs: Dr.oec.,prof. Andris Deniņš
Darbs satur: 86 lappuses, tajā skaitā 60 tabulas, 27 attēli, 1 formula, 1 pielikums, 33 informācijas avoti tika izmantoti.
Darba galvenais mērķis: savākt pietiekamo informācijas apjomu par tirgu, par konkurentiem un patērētājiem, pilnveidot marketinga stratēģiju un taktiku jauna tirgus iekarošanai tuvākajā nākotnē.
Darba uzdevumi:
noteikt uzņēmuma ,.Latinsoft" grāmatvedības kompleksa ,,Grins" šodienas vietu konkrētas teorijas griezumā,
veikt Rīgas programmnodrošinājumu grāmatvedībai tirgus analīzi, tas segmentēšanu, izmantojot gan iekšējos, gan ārējos sekundārus statistiskus datus,
izanalizēt tirgus mērķa segmenta uzvedību un priekšrocības,
izstrādāt rīcības stratēģiju uz tuvākajiem diviem gadiem.
Metodes un informācijas avoti: pētīšana un literatūras teorētiskā analīze, statistiskie un periodiskie izdevumi.
Tālāk tiek veikta marketinga stratēģijas būtības un tas nozīmes uzņēmuma vadībās teorētiskā analīze.
Tālāk autors analizē marketinga stratēģijas izstrādāšanas galvenās mūsdienu problēmas.
Beigas autors izstrādā marketinga noietas Rīgas tirgū stratēģiju un to pilnveidošanas plānu grāmatvedības kompleksam “Grins”. Author: Arvid Skutan
Title of work: Marketing strategy improvement for new market conquer
Scientific supervisor: Dr.oec.,prof. Andris Denins
Work includes: 86 pages, in this amount 60 tables, 27 images, 1 formulas, 1 addition, 33 sources of information were used.
Primary objective of work is to collect necessary amount of information about a market, competitors and consumers, to improve marketing strategy and tactics to conquest a new market in a near future.
Tasks of work:
-define the place of enterprise “Latinsoft" book-keeping complex “Grins” in concrete theory;
-execute analysis of a Riga book-keeping software market, its segmenting using both an internal and external statistical information;
-analyze the conduct and advantages of market purpose segment;
-develop market strategy for a nearest two years.
Methods and information sources: research and theoretical analysis of literature, statistical and periodic publishments.
Farther executed essences of marketinga strategy and importance in enterprise guidance theoretical analysis.
Farther an author analyses the main modern problems of developing marketing strategy.
At the end the author produces a marketing sales strategy in the market of Riga and its improvement plan for the book-keeping complex “Grins”.