Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorNikolajeva, Diānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:15Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:15Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38773en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25419
dc.description.abstractMaģistra darba autors plāno dibināt uzņēmumu MSconsult, kurš sniegs mārketinga pakalpojums Latvijas maziem un vidējiem uzņēmumiem. Piedāvātais klāsts sevī ietvers - mārketinga audita, mārketinga stratēģijas, zīmola stratēģijas, mārketinga komunikācijas stratēģijas un klientu attiecību vadības sistēmas pakalpojumus. Darba mērķis bija izpētīt konkurenci nozarē, un izstrādāt rekomendācijas par MSconsult pakalpojumiem. Galvenie darba uzdevumi bija noteikt konkurentus, noskaidrot ekspertu viedokļus, un izveidot operacionālas procedūras MSconsult pakalpojumu piedāvājumam. Rezultātā, tika noskaidrots, ka vislielāko pakalpojuma noieta potenciālu var skatīt klientu attiecību programmas izstrādes pakalpojumā. Pārējo pakalpojumu aktualitātei bija novērojama vidēja nepieciešamība, vidējs attīstības un izaugsmes perspektīvu. Darba apjoms ir 84 lpp., un ir papildināts ar 34 attēliem un 7 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractAuthor of this master thesis plans to establish company MSconsult, which would provide marketing services to Latvian small and medium sized firms. Offered marketing solutions would encompass such services as marketing audit, marketing strategy, brand strategy, marketing communications strategy and customer relationship management development. The aim of this work was to detect main field competitors, and propose recommendations for MSconsult range of services. General objectives of the thesis were to research competition and competitors, determine expert thoughts and develop operational procedures for MSconsult offered services. As a result, it was enucleated that customer relationship management program development has the greatest service sales potential. Other services were evaluated with a medium need and medium development perspective. The master thesis work consists of 84 pages, 34 picture and 7 appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePiedāvājuma veidošana mārketinga pakalpojumu uzņēmumā MSconsult.en_US
dc.title.alternativeSupply Formation in Marketing Services Company MSconsult.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record