• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tīkla mārketings,tā priekšrocības un trūkumi uzņēmumā "X"

Thumbnail
Öffnen
303-40240-Copy_of_Bakalaurs1FIN.pdf (801.2Kb)
Autor
Bukelis, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Barānova, Daira
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbs „ Tīkla mārketings, tā priekšrocības un trūkumi uzņēmumā „X”” sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek dots mārketinga teorētiskais pamatojums, otrajā nodaļā tiek raksturots tīkla mārketinga uzņēmums „X” un trešajā nodaļā tiek veikta tīkla mārketinga priekšrocību un trūkumu analīze uzņēmumā „X”. Mūsdienu uzņēmējdarbībā liela nozīme ir tam, kā produkts tiek piedāvāts patērētājam, tāpēc ir ļoti svarīgi, uzņēmumam sākot darbību, skaidri zināt, kā visefektīvāk patērētājam piedāvāt produktu. Mūsdienās par salīdzinoši populāru produktu izplatīšanas veidu ir kļuvis tīkla mārketings, un tāpēc ir svarīgi saprast tā darbību, priekšrocības un trūkumus. Bakalaura darba mērķis ir tīkla mārketinga izpēte teorijā un praksē, priekšrocību un trūkumu novērtēšana, kā arī priekšlikumu izstrādāšana. Bakalaura darbs sastāv no 66 lapām, 8 tabulām un 12 attēliem. Atslēgvārdi: mārketings, tīkla mārketings, preču virzīšana.
 
Bachelor’s Thesis „ Network marketing its advantages and poverties in enterprise „X”” contains three chapters. First chapter marketing theoretical background, second chapter is about network marketing enerprise „X” and third chapter is network marketing advantages and poverties in enterprise „X”. Nowadays it is a great importance in a way how product is delivered from the enterprise to consumer. For the enterprise, it is extremly imprtant from very beginning of its work to know which is the best way how to deliver product to the consumer. At the moment popularity of network marketing is growing and that is why it is important to understand its concept, advantages and poverty. Bachelor’s Thesis goal is to recognize the importance of marketing in business and to specify advantages or poveries of network marketing. Bachelor’s Thesis contains 66 pages with 8 tables and 12 illustrations. Key words: marketing, network marketing, product promotion.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25437
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV