• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jauna dizaina zīmola ieviešana tirgū

Thumbnail
Öffnen
303-40862-Zonberga_Ivanova_Zane_zz08071.pdf (1.432Mb)
Autor
Zonberga-Ivanova, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Kasalis, Edgars
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Jauna dizaina zīmola ieviešana tirgū”. Mērķis - izvērtēt stikla dizaina izstrādājumu ražošanas uzņēmuma SIA “Pomzero” darbību un rast priekšlikumus tā turpmākai attīstībai, veidojot zīmolu ar nosaukumu “Glassmuse”. Radošo industriju globālās tendences ir veicinājušas labvēlīgu apstākļu veidošanos šo industriju attīstībai Latvijā, pie kā piederas arī dizains. Zīmols ir spēcīgs mārketinga ierocis, kā virzīt tirgū produkciju ar dizaina vērtību, tāpēc šī darba mērķa sasniegšanai par galvenajiem uzdevumiem tiek noteikts izpētīt zīmolu teorētisko pusi, analizēt radošo industriju sektoru Latvijā, novērtēt uzņēmuma darbību un analizēt tā perspektīvas kontekstā ar zīmola atpazīstamību. Izmantotās pētījuma metodes ļāva sasniegt mērķi, konstatējot aktuālas problēmas un radot priekšlikumus turpmākai uzņēmuma attīstībai. Atslēgvārdi: radošās industrijas, zīmols, zīmola ieviešana, dizains, uzņēmējdarbība.
 
The title of the Bachelor’s paper is “Launch of new design brand” and its purpose is to evaluate economic activities of company SIA “Pomzero” producing glass design products and to make proposals for further development by creating new brand called “Glassmuse”. Global trends of creative industries have contributed breeding grounds for the formation of these industries also in Latvia, which includes the design industry as well. The brand is a powerful marketing weapon for moving forward products with the value of design. Therefore the main objectives of this paper is to research theoretical aspects of the brand, to analyse the sector of creative industries in Latvia as well as business activities of the company with the perspective of brand “Glassmuse” recognision. Applied methods of research allowed achieve the aim, by detecting topical problems and generating proposals for the further development of the company. Keywords: creative industries, brand, brand launch, design, business
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25445
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV