AAS „BALTIJAS APDROŠINĀŠANAS NAMS” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšana

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Maģistra darba tēma ir AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšana. Maģistra darba mērķis veikt AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšanu un balstoties uz to izstrādāt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai. Mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1. Izpētīt konkurences un konkurētspējas teorētiskos aspektus, tai skaitā noskaidrot kādi faktori to ietekmē. 2. Raksturot apdrošināšanas nozari, tās tirgus dalībniekus un izvērtēt e-pārdošanas dinamiku. 3. Veikt AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšanu, tai skaitā veikt konkurentu apzināšanu un analīzi, identificēt uzņēmuma e-pārdošanas nepilnības. Autore veica detalizētu AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nama” e-pārdošanas konkurentu analīzi un izstrādāja vairākus pēc autores domām svarīgus ieteikumus, lai pilnveidotu pašreizējo e-pārdošanas procesu un tādā veidā uzlabotu uzņēmuma konkurētspēju. Atslēgvārdi: konkurence,konkurētspēja
Master paper theme is JSC „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-sale competitive assessment. The purpose of the master paper: to perform the JSC "Baltijas Apdrošināšanas Nams" e-sale competitive assessment and draft suggestion based on it for improving the competitiveness. To achieve the purpose, were set the following tasks: 1.Explore theoretical aspects of competition and competitiveness, as well as to find out, which factors do they affect. 2.Describe the insurance industry, market participants and explore e-sale dynamic. 3.Perform JSC “Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-sale competition assessment, as well as to make identification and analysis of competitors, identify company's e-sales limitations. Author performed detailed JSC "Baltijas Apdrošināšanas Nams e-sale competitor analysis and developed some important recommendations based on authors ideas to improve the current e-sales process, that way to make better the company’s competitiveness. Keywords: competition, competitiveness

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By