Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķis, Henrijsen_US
dc.contributor.authorRulle, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:20Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41151en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25460
dc.description.abstractSIA „Bauskas alus” ir uzņēmums, kas vēlas saglabāt latviskās tradīcijas, turpināt un attīstīs mūsu senču alus un kvasa darīšanas metodes, saglabājot tautā tik iemīļoto alus un kvasa garšu. Lai nodrošinātu uzņēmuma attīstību, nepieciešams palielināt tā tirgus daļu, tādēļ bakalaura darba mērķis ir analizēt SIA „Bauskas alus” tirgus stratēģiju un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai, lai nodrošinātu uzņēmuma izaugsmi. Pētījuma galvenie uzdevumi ir atbilstošās literatūras izpēte, uzņēmuma darbības izpēte, alus un kvasa (iesala dzērienu) nozares izpēte, tirgus situācijas analīze, uzņēmuma produktu izplatītāju aptauja un ekspertu intervēšana. Darba gaitā noskaidrotas uzņēmuma stiprās un vājās puses un uz nākotnes situācijas prognožu pamata izstrādāti pasākumi, kas jāveic, lai palielinātu uzņēmuma tirgus daļu.en_US
dc.description.abstractLtd. "Bauska beer" is a company that wants to preserve the Latvian traditions, and to continue to develop our ancestors beer and malt liquor making methods, while keeping the people so beloved ancient beer and malt liguor taste. In order to ensure the growth of the company, there is need to increase its market share so the bachelor's thesis is to analyze Ltd. "Bauska beer" market strategy and formulate proposals for its improvement, to ensure the company's growth. The study's main tasks are to research relevant literature, business operations research, beer and malt beverage industry research, market analysis of the situation, survey company’s resellers and interview experts of the industries. In work has identified strengths and weaknesses of company and predicted the future situation to set basic steps to increase the company's market share.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA " Bauskas alus" tirgus stratēģijas analīze un tās pilnveidošanas iespējas.en_US
dc.title.alternativeAnalysis of "Bauskas alus " market strategy and opportunity for it's improvement.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record