Show simple item record

dc.contributor.advisorOļevskis, Grigorijsen_US
dc.contributor.authorGolova, Janaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:21Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:21Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41387en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25469
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Starptautisku komercbanku klientu lojalitātes analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas iegūtām zināšanas par patērētāju rīcību, lēmuma pieņemšanu, patērētāju apmierinātību un motivāciju, izpētīt, raksturot un analizēt klientu lojalitātes būtību un veidošanos paņēmienus Latvijas komercbankās mūsdienās. Tēma par lojalitātes programmu ir aktuāla un banku interese par to aug. Bankas izstrādā klientu lojalitātes programmas, lai ilglaicīgi veidotu ar klientiem sadarbību un iegūtu patstāvīgus klientus. Veicamie uzdevumi: balstoties uz teoriju sniegtajam atziņām, raksturot klientus kā patērētājus; noteikt ietekmējošos faktorus patērētāja uzvedībā kas balstās uz patērētāja lēmuma pieņemšanu; no praktiskā viedokļa aprakstīt komercbanku darbību Latvijā; veikt bankas klientu aptauju. Atslēgvārdi: Patērētāji, patērētāju uzvedība, lēmumu pieņemšana, apmierinātība, lojalitāte, komercbankas.en_US
dc.description.abstractThe theme of my bachelor work is “International commercial bank’s clients loyalty analyzing”. The aim of bachelor is to evaluate and explore the performance and peculiarities about customer behavior, their decisions, satisfaction and clients’ motivation, describe and analyze the nature of loyalty and formation techniques nowadays in Latvian commercial banks. The theme of loyalty programs is up to date and banks interest about this theme is growing. Banks develop customer loyalty programs to build long terminated cooperation with customers and getting customers to become permanent. Tasks to be performed: give an opinion, describe clients as consumers, using the theory as a base; describe the Latvian commercial banks from practical point, to survey bank’s customers to find out the factors that influence customer’s loyalty building about banks they are using. Keywords: Customers, customer behavior, decision, satisfaction, loyalty and commercial banking.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautisku komercbanku klientu lojalitātes analīze.en_US
dc.title.alternativeClients loyalty analysis in international commercial banking.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record