Uzņēmuma konkurētspēja starptautiskajā tirgū
Автор
Sulaine, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Dunska, Margarita
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma konkurētspēju starptautiskajā tirgū, aplūkojot Lielbritānijas uzņēmuma Monsoon Accessorize darbību un pieredzi. Pirmajā nodaļā tiek aplūkota teorētiska informācija par konkurētspēju. Darba otrajā nodaļā tiek aplūkota apģērbu un apģērbu piederumu nozare un tās darbība Eiropas Savienības valstīs. Trešajā nodaļā tiek aplūkota uzņēmuma Monsoon Accessorize un meitas uzņēmuma SIA Monsoon Accessorize Latvia darbības pieredze un SVID analīze. Darba noslēgumā autore ir noformulējusi 22 secinājumus un ir izvirzījusi 9 priekšlikumus. Bakalaura darba kopējais apjoms ir 74 lapaspuses. Darbs ir uzrakstīts latviešu valodā un tajā ir iekļauti 15 attēli un 7 tabulas.
Atslēgvārdi: konkurētspēja, uzņēmējdarbība, nozare, darbība, pozīcija tirgū. Bachelor thesis aims were to explore the company's competitiveness in the international market, with an example of the British company Monsoon Accessorize experience. The first chapter deals with theoretical information about competitiveness. The second chapter deals with apparel and accessories industry and its operations in the European Union. The third chapter deals with the company Monsoon Accessorize Ltd and its subsidiary company Monsoon Accessorize Latvia's operational experience and SWOT analysis. In the final phase, the author has formulated 22 conclusions and has made 9 proposals. Bachelor thesis total volume is 74 pages. The work is written in Latvian and contains 15 pictures and 7 tables.
Keywords: competitiveness, entrepreneurship, industry, activity in the market.