Internetveikals kā masu apkalpošanas sistēmas piemērs
Autor
Meinarte, Veronika
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Budkina, Nataļja
Datum
2009Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Dotajā darbā tiek apskatīts internetveikals kā masu apkalpošanas sistēmas piemērs. Ir apskatīta masu apkalpošanas teorija, kura pēc tam pielietota reālas situācijas pētīšanai.
Analīzes mērķis – atrast uz izpētīt sistēmas efektivitātes rādītājus, lai pēc tam varētu piedāvāt visoptimālāko modeli.
Darbā tiek apskatīta sistēma ar trīs kanāliem, kurā ir iespējami trīs apkalpošanas veidi. Ir sagatavoti dati analīzei, apskatīti dažādi matemātiskie modeļi, aprēķināti un salīdzināti sistēmas efektivitātes rādītāji. Ņemot vērā rezultātus, tiek piedāvāts optimālākais klientu apkalpošanas modelis internetveikalam. There is an overview of internet shop as a mass service system example.
There is overview mass service theory, which is applied for real situation investigation.
Analysis target is to find and to investigate system efficiency pointers, and, after, target is to offer most optimal system model.
There is an overview of sustem with three channels. There are possible three service types. There are prepared data for analysis, various mathematical models are examined, system efficiency pointers are calculated and compared. Taking into account results, the most optimal service is offered for internet shop.