Automatizēta pārbaudes darba veidošanas iespējas matemātikā
Autor
Kronbergs, Rodrigo
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Vēzis, Viesturs
Datum
2011Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarbs veltīts automatizēto pārbaudes darbu veidošanas problemātikai vidusskolā. Darba pirmā daļā ir aplūkoti un analizēti matemātikas mācīšanās, mācīšanas un pārbaudes darbu veidošanas pedagoģiski psiholoģiskie aspekti. Darba ietveros pēc autora izstrādātiem kritērijiem izpētītas un salīdzinātas automatizētās skolēnu zināšanu pārbaudes sistēmas. Kā piemērotākā matemātiķiem tika atzīta izglītojamo zināšanu novērtēšanas un pašpārbaudes sistēma Tests, kas izstrādāta Latvijas Universitātē. Savukārt darba 3. daļā sniegti metodiskie ieteikumi darbam ar autora izveidotajiem 32 pārbaudes darbu komplektiem, kas aprobēti un pilnveidoti Privātajā Vidusskolā „Klasika”. Autora jaunā metodiskā pieeja skolēnos izraisīja paaugstinātu interesi un motivāciju apgūt mācību priekšmetu matemātika Graduation work deals with automated verification works, the problem of high school. Working the first part deals with analysis and mathematics learning, teaching and testing work making educational-psychological aspects. Work will include criteria developed by the author explores and compares students knowledge of automated test systems. How appropriate mathematics was recognized student knowledge assessment and self – test system, made by Latvian University. By contrast the third part presents the methodological recommendations for working with the author's work created 32 test kits, approved and developed in the private high school “Klasika". Author of a new methodological approach resulted in an increased students interest and motivation to learn mathematics subjects.