• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Oligopols un reklāma

Thumbnail
Öffnen
304-22904-Konovalova_Jekaterina_jk08352.pdf (898.2Kb)
Autor
Konovalova, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Bula, Inese
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarbā aprakstīts oligopola tirgus, analizēti daži oligopola tirgus modeļi (bimatricu spēle, Gutenberga modelis). Īpaši analizēta reklāmas ietekme uz oligopola tirgu. Tā kā gan reklāmasdevējus, gan reklāmas pasūtītājus var uzskatīt par oligopolistiem, tad, pamatojoties uz rakstu [2], apskatīta reklāmdevēju optimālā līguma sastādīšanas problēma viena un divu reklāmas pasūtītāju gadījumā. Atslēgas vārdi: oligopols, Gutenberga modelis, reklāma, stohastiskā optimizācijas problēma, Neša līdzsvars, avīžu pārdevēja problēma.
 
Within this Diploma Paper, oligopoly has been described, few oligopoly market models have been analyzed (such as Bi-matrix game, Gutenberg model). Advertising influence on the market of oligopoly is especially analyzed within this paper. Since we refer to, publisher and advertiser, as players of the oligopoly market, based on the article [2], the optimal contract problem of publisher having one or two advertisers cases has been reviewed. Keywords: oligopoly, Gutenberg model, advertising, stochastic optimization problem, Nash equilibrium, newsvendor problem.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25611
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV