• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēnu motivēšana pamatskolas fizikas apguvei

Thumbnail
Открыть
304-37292-Rakova_Natalija_nr06006.pdf (2.018Mb)
Автор
Lesiņa, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Dudareva, Inese
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis ir noskaidrot faktorus, kas kavē pamatskolas skolēnu motivāciju mācīties fiziku, un piedāvāt risinājumus kā tos novērst, izmantojot dažādas mācību metodes un formas, uzskates un modernos mācību līdzekļus. Tas radies, ņemot vērā autores personīgo pieredzi, strādājot skolā par fizikas skolotāju pamatskolas klasēs un konstatējot, ka skolēniem ir salīdzinoši zema motivācija mācīties fiziku. Darbā apskatīts, kas ir motivācija, tās veidi, pastiprinātāju ietekme uz motivāciju, motivāciju kavējošie faktori, kā arī sniegts ieskats par darba praktisko daļu, kurā aplūkoti aprobēti pamatskolas skolēnu motivēšanas paņēmieni fizikā. Darba gaitā iegūtie rezultāti parāda skolēnu attieksmes maiņu pret fiziku mācīšanos, kā arī atspoguļo viņu sekmju līmeni pirms un pēc motivēšanas.
 
The goal of paper is to establish the factors that delay motivation of primary school students to learn physics and to offer solutions how to eliminate them using various teaching methods and forms, demonstrations and modern teaching tools. The goal emerged from the author's personal experience working at school as a teacher of physics for primary classes and discovering students’ relatively low motivation in learning physics. The paper examines what is the motivation and its types, how reinforcers affect the motivation, delaying factors of the motivation as well as it provides an insight into the practical part of the paper that deals with approbated motivation methods of primary school students. The results obtained during the research show changes in students’ attitude to physics and level of their grades before and after the motivation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25714
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV