Matemātiskās spēles 7.-9.klasei
Author
Rūze, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā „Matemātikas spēles 7. - 9. klasei” tiek noskaidrots, kāda ir mācību metode „spēle”, kā to klasificē, kāda ir tās nozīme un piedāvātas dažāda veida spēles 7. - 9. klasei. Pirmā nodaļa tiek veltīta šīs mācību metodes izpētei, tātad šajā nodaļā var atrast informāciju par šo metodi, tās nozīmi, klasifikāciju un struktūru, kā arī mācību metodes nepieciešamība mūsdienu skolā. Savukārt otrajā nodaļā tiek piedāvātas dažas spēles un skolēnu aptauja par to, ko viņi domā par šo metodi, vai tā viņiem patīk un palīdz iemācīties jauno tēmu vai nostiprināt jau esošo mācību vielu.
Diplomdarbā ir 54 lappuses datorsalikuma teksta un pielikums- kaste, kurā ir disks, kurā atrodamas spēles 7.- 9. klasei, spēļu plāni un nepieciešamie atribūti, lai veiksmīgi izspēlētu visas spēles no 7. līdz 9. klasei. Diplomdarbā ir 12 tabulas un 7 diagrammas, bet pielikumā ir 30 tabulas. The diploma paper “Mathematic games for grades 7-9” determines the specifics of “a game” as a teaching method, how it is classified, what is its meaning. The paper also puts forward various types of games for grades 7-9. The first chapter provides the analysis of this teaching method, thereby, it holds the information on the method, its meaning, classification and structure, as well as its importance and necessity in modern-day schools. The second chapter puts forward different games and a survey filled out by pupils. The survey asks what pupils think of this method, do they like it, and does it help them to learn the new theme or strengthen the knowledge of the already known subjects.
The paper holds 54 pages in computer text and a box. The box contains a CD with the games for grades 7-9, game plans and all the necessary attributes to successfully play the games from grades 7 till 9. There are 12 tables and 7 diagrams in the diploma paper. The appendices hold 30 tables.