Ikdienas dzīves telpa un kvalitāte pretstatā attīstītāju veidotajam reklāmas tēlam: Beberu ciemats kā piemērs
Автор
Kaugure, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Kūle, Laila
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā „Ikdienas dzīves telpa un kvalitāte pretstatā attīstītāju veidotajam reklāmas tēlam: Beberu” ciemats kā piemērs„ tiek salīdzināts ciemata „Beberi” attīstītāju veidotais vietas un ikdienas dzīvas telpas tēls un ciemata vietējo iedzīvotāju ikdienas dzīves telpas vērtējums. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek aprakstīti ikdienas dzīves telpu veidojošie elementi, kā arī vietas tēla veidošanas, reklamēšanas un pārdošanas paņēmieni un kā tie tiek izmantoti piepilsētu ciematos. Darba empīriskajā daļā tiek aprakstīts ciemata „Beberi” attīstītāju veidotais tēls, kā šis tēls ir ietekmējis iedzīvotāju lēmumu pieņemšanu par dzīvesvietas maiņu, un kāds ir ciemata „Beberi” iedzīvotāju ikdienas dzīves telpas vērtējums.
Atslēgas vārdi: ikdienas dzīves telpa; telpas kvalitāte; vietu reklamēšana un pārdošana; The Bachelor thesis “Lifeworld and quality of life versus developers created image: case of suburban village ”Beberi”” compares the developers intended image and lifeworld of “Beberi” village and real lifeworld of actual inhabitants. The theoretical part discusses elements that form lifeworld, the process of place image formation, the place advertising and branding, sales techniques and how they are applied to suburban villages. The papers empiric research describes a village’s mental image made by its developers. It also describes how this image has affected a prospective inhabitants decision to move to the village and how it shapes the contemporary opinion of their everyday life.
Key words: lifeworld; quality of life; place marketing and branding; city selling;