• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klusēšanas pieeja angļu valodas mācīšanā

Thumbnail
Открыть
306-14330-Obidenkova_Sofija_so05002.pdf (1.045Mb)
Автор
Obidenkova, Sofija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba nosaukums ir „Klusēšanās Pieeja Angļu Valodas Mācīšanā”. Šī darba mērķis ir parādīt, kā klusēšanas pieeju lieto angļu valodas mācīšanā un kā tā darbojas studentu mācīšanā, kas sāk apgūt šo valodu. Izvēlētas pētniecības metodes ir noskaidrot klusēšanas pieejas derīgumu mācību posma sākumā, kā arī izzināt principus, uz kuriem balstas klusēšanas pieeja. Darba praktiskai daļai tika izvēlēta izglītības iestādē, kas kalpo, lai noskaidrotu problēmu. Pētījumā beigās tika izdarīti īpaši secinājumi, kas saistīti ar metodiku angļu valodas mācīšanā. Atslēgvārdi: klusums, kognitīvā pieeja, kodēšana ar krāsu, lietpratība, atklājums, Cuisenaire stieņi, diagrammas.
 
The topic of the paper is ”The Silent Way for English Language Teaching”. The purpose of the paper is to show how the Silent Way method is used in English language teaching and how it works for the learners who begin to learn it. The research methods that have been chosen were to find out the Silent way usefulness at the primary stage of learning as well as to find out principles the Silent way is based on. Here was chosen an educational establishment for the practical part of the paper which serves for the finding out the problem. At the end of the research here the particular conclusions are made connected with the method for English language teaching. Key words: silence, cognitive approach, colour coded, awareness, discovering, Cuisenaire rods, charts.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26000
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV