Show simple item record

dc.contributor.advisorKuzmina, Janaen_US
dc.contributor.authorJoņina, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:14Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:14Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21487en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26034
dc.description.abstractŠīs tēmas nozīmīgumu nosaka fakts, ka mūsdienu pasaulē rakstveida komunikācijai ir būtiska nozīme biznesā, tādēļ ir svarīgi demonstrēt profesionālās prasmes un kompetenci vidēja līmeņa menedžeriem, jo tas atļauj veiksmīgi veikt rakstveida komunikāciju. Šīs pētnieciskais darbs ir vērsts uz komunikatīvās kompetences pārskatu izskaidrojot komunikācijas jēdzienus un komunikatīvo kompetenci lingvistikā. Leksikas un gramatikas līdzekļiem, ko telekomunikāciju menedžeri lietos rakstveida tekstos, jābūt rūpīgi izvēlētiem, jo tie rāda organizācijas un pragmatisko kompetenci, komunikatīvās kompetences neatņemamās sastāvdaļas. Teorētiskās pētniecības metodēs tika iekļauts pārskats par teorētiskiem avotiem par komunikatīvo kompetenci un diskursu. Aprakstošā situācijas izpēte un diskursa analīze tika izmantotas, kā empiriskā pētījuma metodes. Dotais pētījums sniedz aprakstu un primāro pētījumu rezultātu interpretāciju, detalizēti izklāstot pētījuma gaitu, analizējot aptaujas rezultātus, kā arī izvērtējot diskursa analīzes rezultātus rakstveida tekstiem, ko rādīja menedžeri izvēlētajā kompānijā.en_US
dc.description.abstractThe importance of this theme is determined by the fact that nowadays written communication plays a vital role in business, so it is important for middle-level managers to display professional skills and possess competences that will allow them to carry out written communication successfully. This research focuses on the overview of communicative competence by explaining the notions of communication and communicative competence in linguistics. Lexical and grammatical features used for the purposes of telecommunications management should be carefully selected and applied by managers in written texts since they manifest organisational competence, an integral part of the communicative competence. The theoretical research methods included the review of theoretical sources on communicative competence and discourse. The descriptive case study and discourse analysis served as empirical research methods. The present research provides the description and interpretation of the primary research results by outlining the details of the adopted research design, analysing the results of the survey as well as examining the results of the discourse analysis of the written texts created by the managers of the selected company.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleKomunikatīvā kompetence rakstveida telekomunikāciju diskursāen_US
dc.title.alternativeCommunicative Competence in Written Telecommunications Discourseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record