Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorBrūdere, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:24Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:24Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29301en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26114
dc.description.abstractBakalaura darbs pēta dzimumu atšķirības otrās valodas apguvē un dzimuma ietekmi valodas apgūšanā, kas arī tika pārbaudīts praktiskajā daļā. Pētnieciskā darba mērķis ir noskaidrot kādā veidā izpaužas dzimumu atšķirības otrās valodas apguvē un kā tas ietekmē valodas apguvi. Praktiskās daļas rezultāti liecina, ka dzimumu atšķirības pastāv. Galvenās atšķirības tiek novērotas mutiskajā komunikācijā, aktivitātes ziņā, vēlmē apgūt valodu un uzsvara likšanā uz valodas apguvi. Lai arī atšķirības starp dzimumiem pastāv valodas apguvē, būtu vēlams ņemt vērā, ka personība spēlē vienu no galvenajām lomām valodas apguvē. Galvenie iemesli, kāpēc dzimumu atšķirības pastāv otrās valodas apguves ir: stereotipi, sociālā izcelsme, motivācija un attieksme un vēlme mācīties. Atslēgas vārdi: Otrā valoda, dzimums, dzimumu atšķirības, valodas apguves stratēģijas, valodas apguves teorijas, motivācija.en_US
dc.description.abstractThe research paper is devoted to gender differences in second language acquisition and the influence of gender in language learning, which was also tested in the practical part. Research aims to clarify how gender affects differences in second language acquisition, and how it affects language acquisition. Empirical part shows that gender differences exist. The main differences are observed in oral communication, activity, the desire to learn the language and attitude towards the language. Although gender differences exist in language acquisition, it should be noted that the personality also plays a key role in language acquisition. The main reasons why there are gender differences in second language acquisition are: stereotypes, social background, motivation and attitude and a willingness to learn. Key words: Second language, gender, gender differences, language learning strategies, language learning theories, motivation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleDzimumu atšķirības otrās valodas apguvēen_US
dc.title.alternativeGender Differences in Second Language Acquisitionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record