• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Runāšanas prasmju attīstība izmantojot atstāstīšanu

Thumbnail
Öffnen
306-33083-Manija_Sofiko_sm08180.pdf (1.043Mb)
Autor
Manija, Sofiko
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Sokolova, Irina
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir "Runāšanas Prasmju Attīstīšana Izmantojot Atstāstīšanu". Tā ir balstīta uz atstāstīšanas metodi, kas palīdz attīstīt runāšanas prasmes. Darba galvenais mērķis ir izpētīt atstāstīšanas nozīmi runāšanas prasmju attīstībā klasē. Bakalaura darbs ir sadalīts trīs nodaļās. Pirmajā nodaļā ir aplūkoti runāšanas un runāšanas prasmju attīstības teorētiskie avoti un aktivitātes, kas būtu izmantojamas mācīšanas procesā. Otrā nodaļa attiecās uz atstāstīšanu – vienu no veidiem kā runāšanas prasmes varētu būt attīstītas. Trešā nodaļa ir aprakstīts praktiskās daļas pētījums. Pētījumam tika izvēlēta triangulācijas metode. Atslēgvārdi: runāšanas prasmes, komunikācija, atstāstīšana, aktivitātes, stratēģijas, triangulācijas metode
 
The theme of the Bachelor thesis is “Speaking Skills Development through Storytelling”. It is devoted to the storytelling method, which helps to develop speaking skills. The main goal of this paper is to study the role of storytelling in the development of speaking skills in the classroom. The Bachelor thesis is divided into three chapters. The first chapter deals with the theoretical sources on speaking, speaking skills development, and the activities that could be used in the teaching process. The second chapter refers to the storytelling - one of the ways in which speaking skills could be development. The third chapter is the description of the empirical part of the research. The triangulation method was applied in the practical part of the research. Key words: speaking skills, communication, storytelling, activities, strategies, triangulation method
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26150
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV