Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorVoskresenska, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:32Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:32Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34725en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26169
dc.description.abstractBakalaura darbs galvenokārt koncentrējas uz daiļliteratūras lomu svešvalodas apgūšanas procesā. Vairākas mācību metodes tika izveidotas, lai pilnveidotu svešvalodu zināšanās, tomēr lai varētu pilnība izjust valodu ir nepieciešams paaugstināt kultūras un valodas izpratni apgūstot mērķa valodas sociālo un kultūras kontekstu. Literatūras izmantošana svešvalodas apgūšanas procesā jau vairakkārt pierādījusi pozitīvu ietekmi uz valodas prasmēm, jo literatūra ietver sevī lielu mērķa kultūras daļu, kas ir ļoti svarīgi apgūstot sociālo un kultūras kontekstu. Literatūra palīdz uzlabot analītiskās prasmes, māca argumentēt savu viedokli un attīsta valodas izpratni, kad valoda tiek uztverta no dažādiem viedokļiem. Bakalaura darba autore veica aptauju starp angļu valodas apguvējiem, izpētot viņu viedokļus par literatūras lomu mācību procesa laikā.en_US
dc.description.abstractThe present Bachelor Paper concentrates on the role of literature in the foreign language acquisition. Throughout the history many teaching approaches have been created, however, to be able to fully merge with language and raise cultural and language awareness, each language learner should acquire the socio cultural context of the target culture. The use of literature in the foreign language classroom as an ultimate cultural carrier proved to have positive results on language skills and socio cultural context acquisition. Literature helps to improve analytical skills, teaches to structuralize opinion and develops linguistic awareness, when language is perceived from different angles and points of view. The author of the bachelor Paper performed a survey among English language learners, exploring their personal opinions on the use of literature in the learning environment.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleLiteratūra valodu mācīšanāen_US
dc.title.alternativeLiterature in Language Teachingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record