• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Emociju loma angļu valodas apguvē

Thumbnail
Открыть
306-37211-Zelenkova_Natalja_AngF040062.pdf (7.258Mb)
Автор
Zeļenkova, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Emociju loma angļu valodas apgūvē ir bakalaura darbs, kas veltīts pētījumam angļu valodas mācību metodoloģijas nozarē. Šī pētījuma mērķis ir izpētīt emociju lomu dotajā jomā. Pētījuma procesā skolnieku novērošanas un anketēšanas laikā iegūtā informācija tika sistematizēta un analizēta, ņēmot vērā Krašena afektīvā filtra hipotēzi. Balstoties uz analīzes laikā iegūto informāciju, tika izdarīts secinājums, ka afektīvais filtrs samazinās ja tiek izmantoti speciāli šīm nolūkam izstrādāti mācību materiāli (izstradāti pēc teorijas analīzes).
 
The Role of Affect in the English Language Acquisition is a bachelor paper devoted to the research in the field of English Language Teaching (ELT) methodologies. The goal of this research is to to explore the role of affect in the chosen field. In the process of the action research, the data collected during both the direct observation of the learners' individual performance and filling in the questionnaire is systematized and reflected upon in the light of the Krashen's Affective Filter Hypothesis. On the basis of the obtained data, the conclusion is drawn that the affective filter lowers if the specially designed materials (developed after theory analysis) are used in the teaching/learning process.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26191
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV