• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Verba konstrukcijas „Oxford Advanced Learner’s Dictionary” vārdnīcā

Thumbnail
Открыть
306-37426-Sasmolova_Inna_is06078.pdf (1.793Mb)
Автор
Šašmolova, Inna
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Karpinska, Laura
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs „Verba konstrukcijas Oxford Advanced Learner’s Dictionary vārdnīcā” aplūko verba konstrukciju svarīgākās izmaiņas laika gaitā. Pirmā nodaļa sniedz ieskatu mācību vārdnīcās un Oxford Advanced Learner’s Dictionary, norādot uz galvenajām iezīmēm, kuras raksturo mācību vārdnīcas, kā arī pievēršas verba konstrukciju izcelsmei un hronoloģiskajai attīstībai. Otrā nodaļa, savukārt, sniedz ieskatu OALD mirkostruktūrā . Tā aplūko gramatiskos kodus un gramatiskās informācijas atspoguļojumu mācību vārdnīcās. Darba mērķis ir ar verba konstrukciju salīdzinošas analīzes palīdzību uzzināt galvenās gramatisko kodu izmaiņas un uzlabojumus divos OALD izdevumos. Ar salīdzinošas analīzes palīdzību darba autore norāda uz svarīgākajām izmaiņām verbu konstrukciju sistēmas izstrādāšanā un attēlošanā. Analīze ļauj secināt, ka verba konstrukciju atspoguļojums laika gaitā ir ieguvis vienkāršāku, skaidrāku, un precīzāku formu. Atslēgas vārdi: verba konstrukcija, gramatiskā informācija, mācību vārdnīca.
 
The Bachelor thesis “Verb Patterns in Oxford Advanced Learner’s Dictionary” deals with the basic changes which verb patterns have undergone in the length of time. Chapter I gives an insight into learner’s dictionaries, specifying the most characteristic features and indicates at the origins of the genre. It investigates the origin of the verb pattern system and its chronological development. Chapter II deals with the microstructure of Oxford Advanced Learner’s Dictionary. It also discusses grammar codes and the representation of grammatical information in learner’s dictionaries. The purpose of the work is to find out the main changes and improvements of verb patterns by means of analyzing and comparing them in two editions of Oxford Advanced Learner’s Dictionary. On the basis of the empirical study the author comes to a conclusion that representation of grammar codes has moved towards more transparent, self-explanatory and accurate form. Key words: verb pattern, grammatical information, learner’s dictionary.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26194
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6782]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV