dc.contributor.advisor | Sokolova, Irina | en_US |
dc.contributor.author | Gorohova, Diāna | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:45:37Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:45:37Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 37988 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26205 | |
dc.description.abstract | Neirolingvistiskās programmēšana (NLP) praktiķu aprindās tiek uzskatīta par ļoti efektīvu instrumentu visdažādākajās dzīves sfēras. Šī pieeja ļauj cilvēkiem ticēt saviem spēkiem padarīt viņu dzīves labākas. Tieši tāpēc NLP piekritēji uzskata, ka, NLP pieeju izmantošana angļu valodas mācīšanā, var uzlabot skolēnu angļu valodas zināšanas, kā arī paaugstināt viņu pašapziņu.
Šī bakalaura darba autore piedāvā ieskatu NLP vēsturiskajā attīstībā un apskata tās pamatprincipus. Autore analizē NLP tehnikas, kas veicina angļu valodas apguvi, kā arī pēta šīs tehnikas efektivitāti angļu valodas pasniegšanas procesā vidusskolas skolēniem.
Veicot vairāku gadījumu izpēti ar dalībnieku grupu, tika konstatēts, ka NLP tehniku pielietošana palielina angļu valodas mācīšanās efektivitāti.
Atslēgvārdi: neirolingvistiskā programmēšana, angļu valodas mācīšana, vairāku gadījumu izpēte | en_US |
dc.description.abstract | Neuro-Linguistic Programming (NLP) is considered by its practitioners to be a very effective tool in various areas of life. This approach allows people to believe in their power to change their lives for the better. That is why NLP supporters assume that the application of the principles of Neuro-Linguistic Programming to English language teaching can help the learners to improve their language skills and achieve a higher level of self-confidence.
The author of the present Bachelor thesis gives an insight into the historical development and basic principles of NLP, analyses NLP techniques promoting the acquisition of English as a foreign language, and investigates the efficacy of the application of those techniques in the process of teaching English to secondary school pupils.
By conducting a multiple-case study with a group of participants, it has been proved that the application of NLP techniques increases the effectiveness of the English language studying.
Key words: Neuro-Linguistic Programming, English language teaching, multiple-case study | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Valodniecība | en_US |
dc.title | NLP pielietošana angļu valodas mācīšanā | en_US |
dc.title.alternative | The Application of NLP to English Language Teaching | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |