Show simple item record

dc.contributor.advisorLinde-Ozola, Zaneen_US
dc.contributor.authorZandersone, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:39Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:39Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40169en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26228
dc.description.abstractBakalaura darbs „Bagāžnieka izpārdošana: pārdevēju un pircēju mijiedarbība legāli minimāli regulētā vidē” ir pētījums par kaulēšanās procesu bagāžnieka izpārdošanā Taplovas pilsētā Lielbritānijā. Pētījuma mērķis ir izpētīt kā notiek kaulēšanās process starp pircēju un pārdevēju bagāžnieka izpārdošanā. Iegūtie rezultāti liecina, ka, pirmkārt, bagāžnieka izpārdošana nav iedomājama bez kaulēšanās procesa. Otrkārt, kaulēšanās process ir atkarīgs no pārdevēju un pircēju dalījuma. Treškārt, kaulēšanās process ir multidimensionāls un intensīvs, to raksturo informācijas apmaiņa un zināšanu testēšana. Ceturtkārt, bagāžnieka izpārdošana ir kaulēšanās procesam auglīga vide, jo tā ir alternatīvs pārdošanas tīkls, ko īpaši neregulē valsts, dodot iespēju indivīdiem brīvāk noteikt cenas un pašiem ietekmēt apmaiņas procesu. Atslēgvārdi: alternatīvais pārdošanas tīkls, bagāžnieka izpārdošana, kaulēšanās, pircējs, pārdevējs, Lielbritānijaen_US
dc.description.abstractThe Bachelor thesis “Car Boot Sales: Interaction between Sellers and Buyers in a Legally Little Regulated Environment” is a research about bargaining process in a car boot sale in the town of Taplow, United Kingdom. The aim of it is to find out how the process of bargaining between a buyer and a seller is happening in a car boot sale. Results suggest that, first of all, a car boot sale is not imaginable without the process of bargaining. Second, the process of bargaining depends on the division between buyers and sellers. Third, the process of bargaining is multidimensional and intensive; it is characterised by information exchange and knowledge testing. Fourth, car boot sale as an alternative retail network is a fertile environment for bargaining, giving individuals free options in setting prices and influencing the process of exchange. Key words: alternative retail network, car boot sale, bargaining, buyer, seller, UKen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAntropoloģijaen_US
dc.titleBagāžnieka izpārdošana: pārdevēju un pircēju mijiedarbība legāli minimāli regulētā vidēen_US
dc.title.alternativeCar boot sales: interaction between sellers and buyers in a legally little regulated environmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record