Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorAļijeva, Seviļaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:40Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:40Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other40771en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26233
dc.description.abstract4 Anotācija Bakalaura darbā tiek aplūkota mācību vārdu savienojumu problēma biznesa angļu valodā. Autors vērš uzmanību uz vārdu savienojumu lietošanas nozīmību valodā, padarot tās skaņas dabiskas. Šī darba mērķis ir motivēt nākotnes pasniedzējus ieviest vārdu savienojumus nodarbībās kā vārdnīcas ieguvuma veidā. Vārdu savienojumi ir nozīmīga vārdnīcas sastāvdaļa un prasa noteiktu apmācību stratēģiju metodoloģiju un tehniku. Šī darba autors uzskata, ka šeit ir divas apmācību vārdnīcas pieejas: precīza formulēšana (caur lasīšanu, rakstīšanu un atcerēšanos) un nejaušība, kas balstās uz verbālo komunikāciju. Autors sniedz detalizētu vārdu savienojumu analīzi (to definīcijas, klasifikācijas, tipoloģijas) un pievērš pastiprinātu uzmanību mācību vārdu savienojumiem biznesa angļu valodā. Vārdu savienojumiem būtu jābūt mācītiem kā integrētas vārdnīcas, gramatikas un nodarbību komunikācijas aktivitāšu sadaļai. Autors iepazīst dažāda veida uzdevumus, lai izzinātu, atcerētos un nostiprinātu visbiežāk lietotus vārdu savienojumus biznesa angļu valodā. Analīzes pamatā bija autentisks biznesa angļu valodas teksts un sevišķi tā pārzināšana. Šī darba autors izmantoja analistiskās uz salīdzināšanas metodes, izmantojot interneta mājas lapas, avotus, kas saistīti ar vārdu savienojumiem, intervējot angļu vietējos iedzīvotājus. Darba noslēgumā autors sniedz metodoloģijas rekomendācijas un praktiskus padomus kā palīdzēt nākotnes pasniedzējiem. Atslēgvārdi: Vārdu savienojumi, Vārdnīca, Vārdu kombinācijas, Gabali, Tehniskās metodoloģijasen_US
dc.description.abstractThe Bachelor’s paper deals with the problem of teaching collocations in Business English. The author draws attention to the importance of using collocations in the language to make it sound natural. The purpose of this paper is motivating future teachers to integrate collocations into lessons as a way of vocabulary acquisition. Collocations are an important constituent part of vocabulary and require certain learning and teaching strategies methodology and techniques. The author of this paper considers that there are two main approaches in teaching/learning vocabulary: explicit (through reading, noting and memorizing) and incidental which is based on verbal communication. The author gives a detailed analysis of collocations (their definition, classification, typology) and lays great emphasis on teaching collocations in Business English. Collocations should be taught as an integrated part of vocabulary, grammar and communication activities during the lessons. The author introduces different types of exercises meant to introduce, memorize and consolidate the most frequently used collocations in Business English. The corpus covered for analyzing was authentic texts on Business English and management in particular. The author of this paper employed analytical and comparative methods for writing this paper browsing internet pages, sources on collocations interviewing English native speakers to learn their opinion about collocations and their usage. At the end of the paper the author gives some methodological recommendations and practical assignments to help future teachers. Key words: Collocations, Vocabulary, Word combinations, Chunks, Teaching methodologyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleVārdu savienojumu mācīšana biznesa angļu valodāen_US
dc.title.alternativeTeaching Collocations in Business Englishen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record