Izaugsmes tēma Ļeva Tolstoja autobiogrāfiskajā triloģijā.
Autor
Eihvalde, Irēna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Sidjakovs, Jurijs
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
„Izaugsmes tēma Ļeva Tolstoja autobiogrāfiskajā triloģijā”: bakalaura darbs. Rīga, 2014, 38 lpp.
Darbs ir veltīts izaugsmes tēmai Ļeva Tolstoja autobiogrāfiskā triloģijā. Autora mērķis ir atrast un izpētīt vides ietekmi uz galvenā varoņa rakstura būtību, bērna, pusaudža un jaunieša vecumposmā. Pētījuma priekšmets ir Ļeva Tolstoja pedagoģisko skatu specifika. Darba aktualitāte aptver audzināšanas specifiku XVIII-XIX gadsimtā, kas ir atspoguļota stāstā.
Atslēgvārdi: triloģija, ģimene, lauki, pilsēta, izaugsme, bērnība, jaunība. „The theme of education in an autobiographical trilogy of Leo Tolstoy”: Bachelor’s Paper. Riga: LU, 2014, 38 p.
Research work is devoted to the theme of education in an autobiographical trilogy of Leo Tolstoy. The author's goal is to identify and study the effect of environment on the main character formation during childhood, adolescence and youth. The subject of the research work is specificity of pedagogical views of Leo Tolstoy. The relevance of the work is to examine the features of education XVIII-XIX centuries which are displayed in the trilogy.
Keywords: trilogy, family, village, city, education, childhood, adolescence.