Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorTerentjeva, Aļinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:47Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:47Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6189en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26292
dc.description.abstractĪpaša uzmanība šajā diplomdarbā ir pievērsta kritiskai domāšanai un tās lomai angļu valodas mācīšanas procesā. Pētījumi notika Rīgas 74. vidusskola un turpinājās četrus mēnešus, no 2006. gada novembra līdz 2007. gada martam. Pētījumu grupu sastādīja piecpadsmit 10. klases skolēni, no kuriem bija 9 meitenes un 6 zēni. Skolēnu angļu valodas līmenis ir „intermediate”. Pētījumi tika veikti ar nolūku uzzināt un aprakstīt, kā skolēni var pilnveidot savas rakstīšanas spējas angļu valodā ar kritiskās domāšanas pieejas palīdzību. Pētījumu rezultātu un procesu apraksts, atradumi, kā arī skolēnu rakstu darbu angļu valodā analīze atspoguļoti šajā diplomdarbā. Pētījumos tika izmantotas sekojošas pētnieciskās metodes: „case study” un aptauja, kā arī datu vākšanas metodes: novērojumi angļu valodas stundās, anketēšana un skolēnu darbu analīze. Lai iegūtu nepieciešamās zināšanas kritiskās domāšanas pieejas pielietošanas praksē, autore piedalījās viengadīgajā projektā ar nosaukumu „Kritiskā domāšana valodas stundās”. Šis projekts bija organizēts ar ES, IAC un ESF palīdzību.en_US
dc.description.abstractThe main focus of the diploma paper is put on the Critical Thinking approach and its role in teaching and learning the English language. The research on this theme was conducted at Riga Secondary School # 74. The research was set up from November 2006 till March 2007 and lasted for four months. The aim of the research was to find out and to describe the way how students could improve their writing skills with the help of the Critical Thinking approach. The population of the research was the 10th grade students and the teachers from the same school. The group of the students under research was heterogeneous and consisted of 9 girls and 6 boys. The students’ level of English was intermediate. The description of the research, its findings and the analysis of the students’ written works are reflected in the present paper. In order to get the theoretical support for the implementation of the Critical Thinking approach in foreign language teaching and learning, the author has been participating in the project devoted to Critical Thinking organized by The Educational Development Centre and the EU. The research methods in use are a case study and a survey. The data have been gathered with the help of observations, questionnaires and analysis of the students’ written tasks.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKritiskās domāšanas pieejas loma mācīšanās procesāen_US
dc.title.alternativeThe Role of the Critical Thinking in Englih Language Teaching and Learningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record