Kreatīvo uzdevumu kā motivējošā faktora nozīme vācu valodas apguvē un skolēnu runāšanas prasmju attīstīšanā
Author
Maksimova, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Vaivode, Lāsma
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir pierādīt, ka kreatīvo uzdevumu izmantošana vācu valodas stundās var radikāli mainīt ne tikai mācību procesu kā tādu, bet arī rādīt skolēnu interesi par vācu valodu un motivēt viņus tālākai vācu valodas apguvei. Bez tam kreatīvie uzdevumi palīdz skolēniem pārliecināties, ka viņi ir spējīgi ļoti sekmīgi pielietot jau iegūtās zināšanas un ātri bez jebkādām grūtībām apgūt jaunās tēmas un vārdus. Kreatīvie uzdevumi palīdz skolēniem izvairīties no stresiem, kas ir saistīti ar bailēm no kļūdām un satraukumu par sliktiem vērtējumiem.