Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVaivode, Lāsmaen_US
dc.contributor.authorMaksimova, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:47Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:47Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6540en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26298
dc.description.abstractDarba mērķis ir pierādīt, ka kreatīvo uzdevumu izmantošana vācu valodas stundās var radikāli mainīt ne tikai mācību procesu kā tādu, bet arī rādīt skolēnu interesi par vācu valodu un motivēt viņus tālākai vācu valodas apguvei. Bez tam kreatīvie uzdevumi palīdz skolēniem pārliecināties, ka viņi ir spējīgi ļoti sekmīgi pielietot jau iegūtās zināšanas un ātri bez jebkādām grūtībām apgūt jaunās tēmas un vārdus. Kreatīvie uzdevumi palīdz skolēniem izvairīties no stresiem, kas ir saistīti ar bailēm no kļūdām un satraukumu par sliktiem vērtējumiem.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKreatīvo uzdevumu kā motivējošā faktora nozīme vācu valodas apguvē un skolēnu runāšanas prasmju attīstīšanāen_US
dc.title.alternativeThe Application of the Creative Exercises as a Motivating Factor for the Learning of German and for the Development of the Speaking Skills of the Learnersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию